14.8.13

anan (アン・アン) Volume 1864

anan (アン・アン) Volume 1864 June Hasegawa 長谷川潤

Volume 1864 of Anan features Jun Hasegawa as the cover model. Inside features a close up with Tomohisa Yamashita, Hawaii Lovers91 - I will tell you I love my people! Reviews Hawaii, Jun Hasegawa in Hawaii Special, Hawaii Love, sea of Hawaii special, things to do in Hawaii, best souvenirs and more.
PREVIEW:








JAPANESE DESCRIPTION:

表紙:長谷川潤 特集:クチコミ ハワイ 私の大好き教えます

[出版社情報]
●ハワイLovers91人私の大好き教えます! クチコミ★ハワイ
 ・〈上を向いて笑おう Special〉長谷川潤 私のHawaii
 ・ハワイLovers 91人が教えたいのはココでした!!
 ・〈何日あっても食べきれません…〉絶対おいしい店を集めました!
   パンケーキ/朝食/ボリュームランチ/カジュアルディナー/カフェ&スイーツ
 ・〈ワイキキを少し飛び出して!〉オアフの魅力が詰まったあの街へ。
   カイルア 朝から晩まで一日中遊べる人気タウン。
   ハレイワ 古き良きハワイの面影を残す街。
   マノア 渓谷の閑静な街で知る、海だけでない魅力。
 ・〈ハワイ育ちのオーガニック天国、〉ファーマーズマーケットに夢中!
 ・〈TAXIはカード可? バスは乗り換えられる?〉意外と忘れる情報つき
   オアフ パーフェクトMAP
 ・知れば知るほど魅力に溺れ…。「だからハワイはやめられない!」
 ・〈ローカルショップ限定〉女子の物欲は止まりません ハワイに来たら、ココで買わなきゃ!!
 ・〈ハワイの海はやっぱり特別!〉気分爽快、私のとっておきビーチ!
 ・〈フラを習う? サーフィン? 海辺でラン?〉ハワイに来たら、何したい?
 ・〈どこで買えるの? と必ず聞かれます。〉帰国が(少しだけ)楽しみになる最強おみやげ32

◆CLOSE UP! 山下智久




GET IT NOW!!: DOWNLOAD

Copy/Paste Password [For Some]: jmagazinescansblogspot 
Facebook - Like | Tumblr - Follow | Livejournal - Friend
Support Jmagazine Scans: Say THANK YOU and/or leave COMMENTS.

No comments:

Post a Comment